Pritožba

Nalaganje podatkov

Kako ustvariti pritožbo

Proizvodne in barvne tolerance

Kljub našim prizadevanjem se proizvodnim in proizvodnim odstopanjem ni mogoče izogniti. Tolerance se pojavijo v vsaki proizvodnji in so dopustno odstopanje, ki nastane zaradi proizvodnega procesa.

S proizvodnjo povezanih manjših barvnih odstopanj med različnimi materiali in naročili žal ni mogoče popolnoma preprečiti. To je posledica uporabe različnih materialov (stenske slike, plakati, razglednice, fotoknjige, fototiski itd.) in različnih proizvodnih metod. Vsi materiali se razlikujejo po svojih lastnostih, kot je belina materiala ali površine, razlikujejo pa se tudi proizvodne metode, stroji in črnila. Zato ni mogoče primerjati barvnih rezultatov stenske slike in fotografskega tiska.

Ustvarite pritožbo

Če želite vložiti pritožbo v zvezi z naročilom (na primer izdelek je videti drugače od vašega projekta, niste zadovoljni z barvami, izdelek je poškodovan ...), lahko odprete svoje naročilo tako, da vnesete svoj e-poštni naslov in številko naročila. Upoštevajte, da pritožba po telefonu ni mogoča.

Order functions on website

Po odprtju naročila lahko kliknete gumb Funkcije, ki vam bo ponudil več možnosti. Tu boste našli možnost za vložitev pritožbe. Ko jo kliknete, se prikaže okno z obrazcem, ki ga morate izpolniti.

Order complaint form

Najprej morate navesti, ali se pritožba nanaša na celotno naročilo ali le na določene elemente.

Nato morate izbrati, ali se pritožba nanaša na kakovost izdelka ali na prevoz in dostavo.

V primeru kakovosti izdelka boste morali izbrati, ali je razlog v barvah, nenatančni reprodukciji slike ali poškodovanem izdelku.

V primeru prevoza/dobave boste morali izbrati, ali je razlog poškodovan izdelek ali dostava ali pa izdelek še ni bil dostavljen.

Ko boste izbrali, boste morali navesti ustrezne podatke in fotografije. Ko izpolnite vsa polja, kliknite Pošlji. Zadevo bomo ustrezno raziskali in vas čim prej kontaktirali.

Oblikujte zdaj