Pošljite pritožbo

Pošljite pritožbo

Na portalu Photo Portal lahko pritožbo vložite na več načinov:

1. Stranko neposredno napoti na oddelek za podporo

Stranko lahko obvestite, naj se neposredno obrne na našo ekipo za podporo. Zadevo bomo pregledali, jo preučili in zagotovili ustrezno rešitev.

2. Pritožbo posredujete sami

Lahko pa se s podrobnostmi o pritožbi stranke obrnete neposredno na nas in nam pošljete sporočilo z vsemi ustreznimi informacijami.

3. Pritožbo pošljite prek sistema za upravljanje naročil

Pritožbo lahko ustvarite tudi v orodju za upravljanje naročil.
Vnesite elektronski naslov stranke in številko naročila. Oboje najdete na svojem fotografskem portalu v meniju Upravljanje naročil v razdelku Prodajna plošča.
Po vnosu kliknite Akcije v zgornjem desnem kotu, izberite Pritožba in izpolnite zahtevane podatke.
Opomba: Stranka bo samodejno obveščena, ko bo pritožba oddana na ta način.

Možne rešitve za pritožbo

Razmnoževanje: Če je mogoče, bomo izdelek razmnožili, tako da bo stranka naročilo prejela hitro in pravilno.
Kupon: Zagotovimo vam lahko bon (vključno s stroški pošiljanja), tako da lahko izdelek ponovno naročite sami. Prednost te rešitve je, da vaš dobiček iz prvotnega naročila ostane nedotaknjen.
Vračilo: Na zahtevo lahko znesek za sporni izdelek povrnemo neposredno stranki. Opomba: Vaš dobiček se bo zmanjšal za ustrezen znesek.

Kako uporabiti kupon za reklamacijo

  1. Pojdite na spletno mesto Saal Digital in se prijavite v svoj račun.
  2. Na spletnem mestu Izdelki izberite izdelek, ki ga želite ponovno naročiti.
  3. Pripravljeni projekt dodajte v svojo košarico.
  4. V polje Unovči kupon vnesite kodo kupona, ki smo vam jo poslali.
  5. Po potrebi vnesite naslov za dostavo stranke.
  6. Dokončajte naročilo.