Božična sezona s portalom Saal Photo

Božična sezona s portalom Saal Photo

Dajte letošnjim galerijam drugo priložnost

Ponovno oživite svoje pretekle galerije in jih spremenite v uspešnice, pripravljene za darila. Uporabite naše delovne tokove e-pošte za avtomatizacijo trženja. Osredotočite se na praznične izdelke (koledarji, stenske umetnine, fotoknjige in voščilnice), uporabite najboljše prakse za nabore izdelkov in uporabite časovno omejene ponudbe za spodbujanje nujnosti in povečanje prihodkov. Pokazali vam bomo, kako.

Praznični val: 2-3× promet in enostaven vzpon

Praznični val: 2-3× promet in enostaven vzpon

Na spletnih straneh s fotografskimi izdelki in darili je za božič dva- do trikrat več prometa kot kadar koli prej - in v podjetju Saal Digital smo temu priča vsako leto. Veliko fotografov dostavi datoteke in nekaj izdelkov, nato pa pozabijo na svoje obstoječe galerije in tako zamudijo prodajo z majhnim naporom in velikim donosom. Slike že imate, vaše stranke pa aktivno iščejo smiselna darila. Samo ponovno odprite galerije, izpostavite izdelke, pripravljene za darila, in uporabite avtomatizirana e-poštna sporočila, da sezonsko povpraševanje spremenite v dodatne prihodke.

Enostavna pot do dodatnih prihodkov za počitnice

Enostavna pot do dodatnih prihodkov za počitnice

Pripravili smo kratek načrt po korakih, s katerim lahko pretekle posnetke spremenite v božično prodajo - nove seje niso potrebne. To je način, ki ne zahteva veliko truda za ustvarjanje dodatnih prihodkov, podaljšanje življenjske dobe galerij in razveseljevanje strank s pomembnimi darili. In ker je fotografski portal Saal povezan z digitalnim laboratorijem Saal, lahko ponudite naš celoten katalog izdelkov - od fotografskih knjig in koledarjev iz profesionalne linije do fotografskih opek in drugih fotografskih daril.

5 korakov do počitniške prodaje

Pretekle posnetke spremenite v naročila, pripravljena za darila

Korak 1: Ustvarite, naložite ali ponovno aktivirajte pretekle galerije

Korak 1: Ustvarite, naložite ali ponovno aktivirajte pretekle galerije

Poskrbite, da bodo v galeriji vsake stranke vse slike, ki jih želite ponuditi.

  • Če slike nalagate, uporabite večnivojske galerije v portalu Saal Photo Portal, da jih uredite po strankah ali poglavjih in po potrebi omogočite zaščito z geslom - idealno za družinske, novorojenčkove, poročne in velike dogodke.
  • Za fotografiranje v šolah in vrtcih uporabite aplikacijo Photo Jobs za množični uvoz, samodejno razvrščanje in ustvarjanje posameznih zasebnih galerij s kodami QR, ki so dostopne samo posamezni stranki.
Korak 2: Ustvarite cenik za božič

Korak 2: Ustvarite cenik za božič

  • Vključite obvezne darilne izdelke: Vključujejo koledarje, stenske umetnine, fotoknjige in voščilnice.
  • Omogočite koledarje, da jih lahko stranke prilagodijo s slikami iz svojih galerij.
  • V Projektih hitro oblikujte Razglednice in Fotoknjige s pomočjo naših načinov oblikovanja AutoLayout ali One Minute, nato pa te projekte priložite galerijam za prodajo.
  • Aktivirajte stenske umetnine v priljubljenih formatih in na priljubljenih površinah.

Nasvet za oblikovanje cen: Če imate profesionalni račun, prejmete popust na ceno po ceniku - prodaja po ceni po ceniku še vedno prinaša 35-odstotni dobiček, ki vam ga izplačamo.

Korak 3: Sestavite tri komplete izdelkov (Standard, Premium, Deluxe)

Korak 3: Sestavite tri komplete izdelkov (Standard, Premium, Deluxe)

  • Ustvarite sklope izdelkov v razdelku Prodaja > Sklopi izdelkov.
  • Standardno: Fototiski, nalepke, magneti.
  • Premium: Foto platno, foto odtisi in izbrano foto darilo.
  • Deluxe: oblikovana fotoknjiga, fotografski odtisi in izbrana fotografska darila.

Nasvet: Paketi naj bodo preprosti in jasno strukturirani, da bodo odločitve hitrejše - manj je več.

Korak 4: Aktivirajte tristopenjsko promocijo

Korak 4: Aktivirajte tristopenjsko promocijo

  • V nastavitvah fotografskega dela ali galerije omogočite do tri stopnje promocije.
  • Primer: 10 %, 20 % in 30 % popust do določenega končnega datuma.
  • Po potrebi za vsako raven določite najmanjši znesek naročila.
  • Izberite, ali je poštnina vključena ali zaračunana.

Nasvet: Končni datum uskladite s koncem pošiljanja in promocijo prikažite v galeriji, da bi povečali nujnost.

Korak 5: Ustvarite delovni tok e-pošte za božič

Korak 5: Ustvarite delovni tok e-pošte za božič

Ustvarite nov potek dela ali podvojite naš potek dela z božičnimi e-poštnimi sporočili, da boste hitreje napredovali, nato pa prilagodite čas, predmetne vrstice in promocijsko kodo.

  • Sporočilo 1 (zdaj): Stranke spomnite na preteklo fotografiranje, vzpostavite povezavo do galerije, opozorite, da so slike še vedno na spletu, in po želji ponudite nekaj brezplačnih prenosov kot kaveljček. Poudarite, da lahko darila za božič naročijo neposredno prek spleta.
  • Sporočilo 2 (+10 dni): Pošljite prijazen opomnik z najbolj prodajanimi fotografijami in aktivnimi promocijami/paketki. Poudarite priročnost in morebitne datume naročanja.
  • Sporočilo 3 (1 teden pred božičem): Filtrirajte nekupce in zapuščene košarice; v zadnjem trenutku pošljite kupon (ali kodo za brezplačno dostavo) z jasnim rokom in neposrednimi povezavami do nakupa.
Potrebujete pomoč pri nastavitvi ali imate vprašanja o delovnem procesu?

Potrebujete pomoč pri nastavitvi ali imate vprašanja o delovnem procesu?

Rezervirajte klic z našo ekipo. Pregledali bomo vaš primer, vam pomagali konfigurirati želeni potek dela in svetovali glede možnosti, kot je dodajanje spletnega obrazca za prijavo, če nimate e-poštnih sporočil strank, ali uvoz stikov za zmanjšanje ročnega dela. Za hitre odgovore se lahko obrnete tudi na naše središče za pomoč.