Blokiranje naročil in zamenjava slik

Blokiranje naročil in zamenjava slik

Foto portal vam ponuja več načinov za nadzor naročil vaših strank. Naročila se lahko samodejno prenesejo v naš sistem ali pa jih ročno sprostite.

Če slik pred naročilom ne spremenite, bo za izdelavo uporabljena izvirna ločljivost, ki ste jo naložili. Na voljo sta tudi dve možnosti za blokiranje naročil. Slike lahko pred naročilom zamenjate za slike visoke ločljivosti ali pa ročno odobrite vsako naročilo brez zamenjave slik. Obe možnosti lahko celo kombinirate.

Foto portal vam omogoča prilagodljivost, da lahko svoja naročila nadzorujete tako, kot želite, in si zagotovite najboljše rezultate.

Zamenjava slik pred naročilom

S to možnostjo lahko prihranite čas pri urejanju fotografij in prostor pri nalaganju datotek. Omogoča vam, da kot predogled naložite slike brez urejanja in v nizki ločljivosti. Ko je naročilo ustvarjeno, lahko pred odobritvijo naročila naložite končne slike, ki so urejene in v visoki kakovosti. To možnost najdete v razdelku Nastavitve prodaje izbrane galerije.

Možnosti in informacije v galeriji

Aktivirati morate Zamenjajte slike pred naročilom možnost. Na ta način boste ob ustvarjanju naročila prejeli obvestilo za spremembo slike. Ko jo aktivirate, morate klikniti na Shrani.

Nastavitve galerijske prodaje

Ko stranka opravi nakup iz te galerije, boste prejeli e-poštno sporočilo z obvestilom o naročilu. Če ga želite obdelati, lahko kliknete na navedeno povezavo ali se prijavite v portal Foto Portal in greste na Upravljanje naročil znotraj Prodaja.

Plošča za upravljanje naročil

Tu boste našli naročilo, ki ga je vaša stranka opravila, s statusom Čakanje na proizvodno sliko. Če ga kliknete, se prikažejo vse podrobnosti naročila.
Upoštevajte, da morate, ko stranka za naročilo izbere možnost predplačila, najprej zamenjati slike. Šele po opravljenem tem koraku boste stranki poslali e-poštno sporočilo s podatki o predplačilu, saj naročila do takrat ni mogoče obdelati.
Upoštevajte, da ta funkcija ne velja za naročila Download All - Digital Files (Prenesi vse - digitalne datoteke), velja pa za posamezna naročila za prenos digitalnih datotek.

Naročilo, ki čaka na izdelavo slike

Tu morate naložiti urejene, visokokakovostne datoteke za tiskanje. Če jih še nimate retuširanih, lahko prenesete datoteko CSV, ki vsebuje imena datotek fotografij. Kopirati in prilepiti jo morate v programsko opremo, ki ste jo izbrali za retuširanje fotografij, na primer Lightroom. Upoštevajte, da morate v primeru programa Lightroom v polje za filtriranje vnesti imena datotek, ločena z vejico. Na primer: wedding_01.jpg, wedding_04.jpg, wedding_02.jpg, wedding_05.jpg, wedding_03.jpg. Tako boste odprli samo slike, ki jih je izbrala vaša stranka, s čimer boste prihranili veliko časa pri iskanju datotek.

Uporaba filtrov v programu Lightroom

Če ste slike že retuširali, jih morate le še naložiti. Naložite jih lahko po eno naenkrat tako, da kliknete Naloži sliko na vsakega od njih. Upoštevajte, da morate izvirno sliko vedno nadomestiti z drugo sliko, ki ohranja prvotno razmerje stranic.
Če je v spletnem mestu Nastavitve prodaje aktivirana možnost Omogočite urejanje/obrezovanje slik, slike ne bo mogoče zamenjati z urejenim izrezom, ki ga je naredila stranka, saj bi to lahko povzročilo napake.

V primeru, da imajo končne datoteke, ki jih želite naložiti, enako ime kot datoteke, ki jih je treba zamenjati, jih lahko naložite vse naenkrat s klikom na Naložite vse slike v razsutem stanju.

Množično naložite vse slike

Po nalaganju se stanje slik ustrezno spremeni.

Naročilo z naloženimi slikami

Kliknite orodje za urejanje, da si ogledate primerjavo izvirne slike in naložene slike.

Obrezana fotografija

Če želite dokončati naročilo, morate le klikniti na Naročilo za sprostitev v proizvodnjo. Ko se vrnete na Upravljanje naročil, boste videli, da je bilo stanje naročila posodobljeno.

Naročilo je sproščeno v proizvodnjo

Ročna sprostitev naročil

Če so slike, naložene v vse vaše galerije, končne, retuširane datoteke visoke kakovosti in želite ročno odobriti vsako naročilo, lahko preprosto aktivirate tudi to možnost. Vse, kar morate storiti, je, da greste v nastavitve prodaje in računa znotraj Prodaja in aktivirate možnost Ročna sprostitev naročil možnost.

Nastavitve prodaje in računa

Ko bo ta možnost aktivirana, boste morali vsa naročila, ki jih bodo oddale vaše stranke, ročno odobriti v Upravljanje naročil preden se začnejo izdelovati.